امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
آیلی کوچولوآیلی کوچولو، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

❤از وقتی که تو اومدی... ❤

شکست پروژه..

1392/5/1 11:28
نویسنده : مامان الی
538 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم..

متاسفانه یا خوشبختانه پروژه ای که پست قبل راجع به ان با هم حرف زدیم با شکیت مواجع شد

چون نه من طاقت نگاه های مظلوم و پر خواهش و بوسه های از رو التماستو داشتم نه اطرافیان

مخصوصا عمه ها که  کلی غر زدن :هنوز زوده گناه داره چطوری دلت میاد.

 خلاصه همین باعث شد اقا پسر دوبار شیر بخوره..

ناگفنه نمونه دایی جون محمد رضا کوچولو هم کلی گریه کرد اجی این پرهارو بکن بذار امیر جونم

شیر بخوره انقدر بهونه گرفت تا بلاخره کندم اونم یه لبخند به نشونه پیروزی زدو رفت تورو اورد گفت

امیر جونم بیا شیر بخور دیگه مو نداره..

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مهتاب
2 مرداد 92 2:19
سلام گلم. شما از سایت خانومی حراج سی دی بافتنی رو سفارش دادین.لطفا کد پستی و آدرس کامل رو برام ایمیل کنین تا هزینه پست رو بهتون بگم که براتون پست کنم.مرسی از وقتی که گذاشتین به وبلاگم سر زدین.
چشم حتما ممنون خدا حفظ کنه نی نی شمارو..
موفق باشی.یه بوس هم از پسر گلت جای من ببوس.من هم یه پسر 21 روزه دارم.



مهتاب
5 مرداد 92 5:51
سلام عزیزم.من ساکن تهران نیستم.ساکن اصفهانم.
به امید خدا میرم برات قیمت پست رو میپرسم.

ممنون عزیزم لطف میکنی پس منتظرما..
SaYa
17 مرداد 92 22:14
عید فطر.. عید پایان یافتن رمضان نیست.. عید بر آمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش است.. چونان ققنوس که از خاکستر خویش دوباره متولد می شود. رمضان کوره ایی است که هستی انسان را می سوزاند و آدمی نوبا جانی تازه از آن سر بر می آورد. فطر شادی و دست افشانی بر رفتن رمضان نیست، بر آمدن روز نو، روزی نو و انسانی نو است. بناست که رمضان با سحرهاوافطارهایش.. با شبهای قدر و مناجاتهایش از ما آدمی دیگر بسازد. اگر درعید فطر درنیابیم که از نو متولد شده ایم.. اگر تازگی را در روح خود احساس نکنیم.. عید فطر عید ما نیست.عیدت مبارک گلم
مامان مهسا
19 مرداد 92 10:38
سلام به منم سر بزنید واگه مایلب ودید تبادل لینک کنیم




سلام چشم حتما ممنون که اومدین پیش ما.