امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
آیلی کوچولوآیلی کوچولو، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

❤از وقتی که تو اومدی... ❤

بازم درس و کلاس.. بازگشت به مهد..

1392/7/3 10:21
نویسنده : مامان الی
636 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک قشنگم سلام خوبی؟ 

دوباره فصل تحصیل علم و دانش شروع شد ای ترم هم منو تو با هم میاییم دانشگاه ، من این ترم 19 واحد گرفتم پس ساعاتای بیشتری رو تو دانشگاه هستم ..

توام دوباره برگشتی مهد این ترم شهریه مهد رو بیشتر کردن امیدوارم که کیفیت و رسیدگیشونم خیلی بهتر شه هرچند ناگفته نماند که خیلی از محیطش و مربی های عزیز راضی هستم توام خیلی دوسشون داری..

این ترم یه کلاس رفتی بالاتر دیگه تو کلاس شیرخواران نیستی رفتی کلاس بچه های نوپا الهی فدای نوپای خودم بشم منننننننننننننننننننننننن..

دوتا کتاب اموزشی هم داری که باهات کار میکنن اما من هنوز کتاباتو ندیدم الهه جون گفت کتابای اموزشیه خوبیه.. از وقتی که از شیر گرفتمت هم خوراکت هم خوابت خوب شده خیلی خوب غذا میخوری تقریبا همه چی خوابات سنگین تر شده گاهی شبا تا صبح میخوابی گاهی هم یه بار بیدار میشی و اب میخوری باز میخوابی..

بیست مهر میریم برای چکاپ ببینم بالاخره وزن گیریت خوب شده یا نه .. ان شاء الله که زود زود تپلی شی و همیشه سالم و سرحال باشی فرشته کوچولوی من..

پ.ن : این پست رو از دانشگاه نوشتم پس ببخشید عکس نداره.

پ.ن2 : تند تند و کاملا خلاصه نوشتم اخه کلاس دارم باید برم.

پ.ن3: این ترم دو واحد دانشگاه تهران مهمان شدم یکشنبه ها مجبورم 1تا3 تورو تو مهد دانشگاه خودمون تنها بذارمت برم انقلاب سر کلاس و بعد برگردم پیشت تا باهم بریم خونه خیلی برام سخته که تنهات بذارم دور از خودم اما مجبورم پس منو ببخش گل قشنگم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شهرزاد
6 مهر 92 20:10
سلام مبارکه خانوم
چیو مهمان شدی؟
مهدو چقد کردن؟


سلام عزیزم روش تحقیقو فعلا مهمان شدم ترم بعد بیشتر واحدامو دانشگاه تهران میگیرم...
مهدو ترم قبل ماهی ۹۰ میدادم الان به جز پول کتابو وسایلای مورد نیاز ماهی صدوپپج شده