امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
آیلی کوچولوآیلی کوچولو، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

❤از وقتی که تو اومدی... ❤

امیر عباس و 21 ماهگی..

1392/8/22 8:08
نویسنده : مامان الی
668 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم 21 ماهگیت مبارک عسلم خوبی؟

روز به روز داری بزرگ میشی مرد میشی الهی فدات شم من انقده شیرین زبون شدی که نگو یه روز باید یه فیلم از حرف زدنت برات بزارم تو وبلاگت تا دوستاتم ببینن پسرک من چه ناز حرف میزنه..

کمبود قد و وزنت تا حد فابل قبولی جبران شده بود خدارو شکر چکاپ بعدی موند برای 2 سالگی..

اکثر حیوونارو میشناسی صداهاشونو بلدی ..

رنگ ابی رو یاد گرفتی..

مسواک میزنی و موقع مسواک زدن میگی : بالا پایین چپ راست.. 

راستی 13 ابان تولد بابا جون بود که یه کیک براش پختم یه جشن کوچولو گرفتیم اخه مصادف با شب اول محرم بود توام هی دست میزدی میرقصیدی میگفتی تبله تبله مباله مباله.. اگه بتونم فیلمی که گرفتمو میذارم حتما خیلی نازه..

تو این شبا هم که تا صدای طبل و دسته عزاداری میشنوی میگی مامان بدو دششه اومد دیشب با عمو مرتضی رفتی تو دسته  الهی فدات شم بعد رفتین داخل تکیه و یه ساعتی اونجا بودی اصلا اذیتم نکرده بودی و سینه میزدی..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

taksetare
10 شهریور 93 10:16
آجی ... خیلی دوس دارم بچه کوچیکا تو دسته ها ازین لباسا میپوشن ... اگ خودم بچه دار بشم یه روز ... حتما این کار رو میکنم .... لایک آجی
مامان الی
پاسخ
ایشالله که به ازوت میرسی قشنگم..