امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
آیلی کوچولوآیلی کوچولو، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

❤از وقتی که تو اومدی... ❤

بازگشت.

1392/11/1 9:27
نویسنده : مامان الی
403 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم سلام خوبی ببخش مامانی رو وقت نداشتم و یکمم تنبلی کردم تو اپ کردن وبلاگت عزیزم از طرفی مشغول امتحانام و کنکورم از طرفی هم دارم تم تولدتو اماده میکنم اخه این ماه ماه  تولد توست نازنینم..

داری بزرگ میشی جلوی چشمام منم لحظه لحظه با تو بودن و تو قلبم جشن میگیرم ..

امیرعباسم پسرک شیرین زبونم تو این مدت که نبودیم اتفاقات زیادی نیوفتائد فقط اینکه بازم مریض شدی 

بردیمت مرکز طبی ازمایشو...

اما فایده نداشت بازم تبهای یه شبه که منو حسابی نگران کرده بود ادرس یه متخصص کودکان رو از دوستم خاله ساناز گرفتم این دکتره زیاد اهل داروهای شیمیایی نیست و این منو خیلی خوشحال میکرد بردمت پیشش ناگفته نماند انقدر سرش شلوغ بود که ساعت 12 شب به ما وقت داد ما هم با عمه زهرا و یسنا جووووونی رفتیم پیشش بعد معاینه گفت تو فقط کمبود وزن داری و یکم ضعیفی حتی گفت کمپشتی مو هات به خاطر کمبود اهنه. بهم یه برنامه غذایی داد و کلی سفارش کرد.. گفت شربت سندروس رو مجدد بهت بدم. بعدش یه معجون اموزش داد که برات درست کنم و هر روز یه لیوان ازش بخوری..

خدا خیرش بده خیلی ازش راضی ام دکتر خوبیه از وقتی از پیشش اومدیم شما اشتهات بهتر شده با خوردن سندروس و.. یه کوچولو تپلتر از قبل شدی و شاداب تری خدارووووووووووووووووووووووووو شششششششششششکرلبخند

از شیرین زبونیاتم که هرچی بگم کم گفتم ماشاءالله خیلی باهوشی هر کلمه رو کافیه یه بار بشنوی بعد درست به جا ازش استفاده میکنی یه وقتایی هم یه چیزایی میگی منو بابا کلی ذوق زده و متعجب میشیم

پسر خوشگل مامان چندتا شعرم یاد گرفته..:

شبا که ما میخوابیم اقا پلیسه بیداره... ، یه توپ دارم قل قلیه ...، تپلویم تپلو.. ،بزی نشست تو ایوون..،

یه روز اقا خرگوشه..، گل گل گل گل اومد کدوم گل....

دیشب بعد شام بهت گفتم امیرعباس بریم پیش دایی؟ گفتی نه دایی اژیت دوونه (اذیت میکنه) خونه سازی ممیده بیلیم اضا..(خونه سازی نمیده بریم رضا پسرعمه من)

منو بابا مات و مبهوت موندیم که تو اذیت میکنه رو از کجا یادگرفتی.

راستی 23 دی جشن فارغ التحصیلی مامان بود که خیلی خوش گذشت پست بعدی درباره اش مینویسم    و عکساشو میذارم الان برم برات صبحانه اماده کنم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)