امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
آیلی کوچولوآیلی کوچولو، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

❤از وقتی که تو اومدی... ❤

میشوجه...؟!!

1392/2/25 21:29
نویسنده : مامان الی
360 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بعد از ظهر خونه مامانی خواب بودی که یهو بیدار شدی بغل کردم دیدم هی پیشونیتو میخارونی

گفتم :‌مامانی چی شده سرت؟

امیرعباس:‌ماما میشوجه میشوجه!!

منم میخاروندم برات و بوس میکردم توام میخندیدیو منو بغل میکردیو با لبای ناز غنچه شده ات

صورتمو میبوسیدی..(تمام شیرینی زندگی تو لحظه لحظه با تو بودن خلاصه میشه مهربونم!)

الهی قربونت برم اون لحظه میخواستم قورتت بدم شیرین زبون مامان اینو از کجا یادگرفتی اخه؟


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شهرزاد
27 اردیبهشت 92 0:50
سلام الی مهربون.خوبی؟ببخشید که یه مدت نبودم.نمیدونم شنیدی یا نه شونمو عمل کردم.میومدم سر میزدوم اما چون کامپیوتر نداشتم و با گوشی بودم کامنت گذاشتن برام سخت بود.الهی فدا بشه خاله تو انقد بزرگ شدی حرفای گنده گنده میزنی.


سلام عزیزم الهی بمیرم من کی عمل کردی اخه چرا چی شده بود مگه؟
شرمنده ات شدم این روزا انقدر سرم شلوغه که نگو به هیچ کاری نمیرسم تحقیق و امتحان و وای کلافه شدم کاش زودی امتحانام تموم شه میخوام بیام خونتون..
SaYa
29 اردیبهشت 92 12:34
وای عزیزم چه بامزه ه ه ه فداش بشم من میشوجه
saya
30 اردیبهشت 92 15:31
مرد که باشی...مجبور میشوی غیرممکن هارا تجربه کنی... مجبوری درد ها را تحمل کنی و با لبخندی بگویی تمام میشود...پدر که باشی باید بگذری از داشته هایت...باید تو بشوی سنگ صبور کسی که در تو توانایی غیرممکن ها را میبیند... دل نداری که به فرزندت بگویی ندارم...دل نداری که پاره تنت سختی بکشد... عجب موجود عجیبی هستی... هیچ وقت کسی به زیبایی تو اهمیت نخواهد داد به چروک های روی صورتت... زیرا تو مردی... روز پدر بهانه است...بی بهانه روزت مبارک پدر...