امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه سن داره
آیلی کوچولوآیلی کوچولو، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

❤از وقتی که تو اومدی... ❤

این روزهای تو..

1391/5/17 12:20
نویسنده : مامان الی
179 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین مامان سلام ..

میخوام از این روزهات بگم از این روزهای شیرینی که کنار منی ..

الهی فدات شم که انقدر دوست داشتنی و شیرین شدی من همیشه عاشق بچه های شش ماهه

بودمو حالا صاحب یکی از بهتریناشم شیرینکاریات زیاده:

 عاشق ایجاد سرو صدا شدی همه چیزو بهم میکوبی تا صدا تولید کنی..

خیلی شیرین میخندی عاشق صدای خنده هاتم که دل همه رو برده..

غذا خوردنو خیلی دوست داری اما غذای شیرین نمی خوری یعنی غذاهای مخصوص سنتو دوست

نداری سرلاک و فرنی نمی خوری تو میوه ها سیب و هلو خیلی دوست داری (مثل خودم)، عاشق سوپی

البته سر سفره با جمعیت دوست داری بخوری..

هرچه قدر سعی میکنم برنامه غذایی که دکترت بهت داده رو اجرا کنم شما همکاری نمیکنی..

خلاصه همچنان به شب بیداریهات ادامه میدی تا 5 صبح بازی میکنی بعد تا 12 میخوابی خوابت یه خورده

کم شده، از جمعه قطره اهن رو بهت میدم اخه 6 ماهت جمعه تموم میشه به سلامتی نیم سالت میشه

قربونت برم مممممممممممممممممممممممممممنماچ

درضمن در نشستن پیشرفت قابل توجهی داشتی خیلی.. اما هنوز غلت نمیزنی..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شهرزاد
17 مرداد 91 15:31
نیم سالگیت پیش پیش مبارک کوچولوووووووومادره کوچولو تند تند آپ کن من هر روز میام می بینم خبری نیست اصن ناراحت میشماجمله بندیو داشتی؟


چشم خاله سعیمو میکنم
معذرت ناراحت میکنمت..
شهرزاد
18 مرداد 91 18:35
نه مادر نی نی حالا به اون شدتم ناراحت نمیشم