امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
آیلی کوچولوآیلی کوچولو، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

❤از وقتی که تو اومدی... ❤

در احوالات امیرعباس2

1391/6/4 10:34
نویسنده : مامان الی
193 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم سلام بذار اول 6.5 ماهگیتو بهت تبریک بگم عزیزم امیدوارم که همیشه سالم و

 سلامت باشی در کنار منو باباجون..

پنجشنبه 2/6/91 جشن عقد خاله بهاره بود که ما همگی رفتیم محضر و بعدشم خونه دایی

 مامان(داماد)شما خیلی پسر خوبی بودی اصلا اذیت نکردی مامانو یه چیز جالب امیرعباس مامان

 با شنیدن آهنگ و موزیک همش پاشو می رقصوند دستاشم کمو بیش تکون میداد

ای شیطوووووووووووون..

مامانی رو ببخش پسرم نشد که زیاد عکس بگیرم اذت اخه خواهر بزرگه عروس بودم سرم

شلوغ بود دیگه:d

امروزم قرار بود بریم دانشگاه اما نشد خاله شهرزاد دوست مامان حال ندار بود ان شاءالله زود خوب شه

 بعد تعطیلات اجلاس میریم..

پسرک مامان عاشق خوردن خیلی سوپ و پوره سیب زمینی دوست داره دیروزم خونه باباحشمت

آبگوشت خورد .. گلم اصلا به مامان فرصت نمیدادی کاسه رو دو دستی چسبیده بودی سرتم

توش کرده بودی (ابرومون رفته همه جا، همه میگن چه شمکوئه پسرتون)..

چندتا عکس از عقد خاله و 6.5 ماهگی گل پسرم..

امیر عباس و خاله بهاره(عروس)

6.5 ماهگی

6.5 ماهگی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

شهرزاد
4 شهریور 91 14:39
سلام الی جونم.بابت امروز ببخشید واقعا معدم بدجوری درد می کنه.آخی بهاره هم عروس شد؟چه تند تند میرید شمامبارک باشه.عکساشم خیلی ماهه مثل همیشه قول میدم بعد تعطیلات اجلاس حتما بریم دیگه بوس


لطف داری خاله مثل همیشه ان شاءالله عروسی خودت


روناک
5 شهریور 91 11:21
پسمل سیاهت بانمکه!ایشالا دامادش کنی..........انشاالله سرباز امام زمان بشه


نگو خاله پسلم سیاه نیست گندمیه عکساش بد میوفته
شهرزاد
5 شهریور 91 13:59
آقا من دیشب نی نی رو از نزدیک رویت کردم اصن شبیه عکسای وبلاگش نیست .1گوله نمکه بامزه خوش اخلاق .از مامانش درخواست میشه عکسای بچه رو اینقد کش نده.نی نی باربی بود تو این عکسا هرکوله.ماه بود خلاصه جای همه خالی


نه بابا زیاد نمیکشم تو عکساش تپلی می افته چه کنم
کیمیا
5 شهریور 91 15:10
الی جونم

خیلی پسرت با نمکه!
خدا بهت ببخشه


مرسی خاله جونی
خاله الی
5 شهریور 91 21:11
سلااااااااااااااااااام جیگر خاله الهی قربونت برم من توروخدا ببخشید نشد زودتر سر بزنم ب وبلاگت مامان میدونه چرا...
قربون عکسای نازت عسلم دوست دارم از ته ته ته دل فدات بوس بوس.


مرسی خاله جونی منم شما رو دوست دارم یه دنیاااااااااااااا.
شهرزاد
5 شهریور 91 23:19
بذار بریم دانشگاه من عکس ازش بگیرم بگم بهت عکس ینی چیخدایا دانشگاها رو زودتر باز کن.تو جرات داری این ترم 1 روز غیبت کن