امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
آیلی کوچولوآیلی کوچولو، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه سن داره

❤از وقتی که تو اومدی... ❤

هشت ماهگیت مبارک..

1391/7/21 12:59
نویسنده : مامان الی
279 بازدید
اشتراک گذاری

گل قشنگ دیروز هشت ماهه شده مبارکت باشه..

میبینی عزیزم لحظه ها و ساعتها و روزها و ماه ها چه زود میگذره انگار همین دیروز بود که تو

 اتاق عمل برای اولین بار دیدمت یادش بخیر چه روزهایی رو باهم سر کردیما..

حالا هشت ماهه شدی پسرک نازم کم کم داری به اولین سالروز میلادت نزدیک میشی واااااااااااای

لحظه شماری میکنم تا اونروز .. بهترین روز زندگی من.

راستی یادم رفت بگم الان تقریبا یه هفته است که بیرون روی داری طوری که تقریبا 4 بسته پوشک

تو این هفته تموم کردی،الهی مامان برات بمیره اول فکر کردم به خاطر دندوناته اما دندوناتم که در اومدن،

دیروز با عمه زهرا رفتیم پیش دکتر نوحه خوان هم برای چکاپ هشت ماهگیت هم به خاطر بیرون رویت.

دکتر گفتند احتمالا رودهات حساسیت کرده بعد یه لیست داد که توش یه سری مواد غذایی نوشته بود

تا از خوردنش پرهیز کنی مثل میوه و اب میوه و زرده تخم مرغ و... البته برای یه ماه

برنامه غذایی ماه نهمتم گرفتم که ماش و عدس و بقیه حبوبات البته کم کم و به تدریج به سوپت اضافه

شده..

اما چکاپ قد و وزنت:

قد 68     وزن 800/8   دور سر 45

 

اینم چندتا عکس از هشت ماهگی:

اینجا خودت از تختت گرفتیو ایستادی مامان قربون اون قدو بالات عزیییییییییییییییییییییییزم

7

بعدش اینطوری شدی

3

اینم از طرز پستونک خوردنت:

 

1

4

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

شهرزاد
22 مهر 91 18:33
خاله قوبونه اون قیافت بشه عباسسسسسسسسسسس. الی اینقد ازش عکس دارم که واست بفرستم اصن وقت نمیشه.این دفه یادت باشه بلوتوثش کنم.این هفته که برای اولین بار خوابوندمش از موفقیته بزرگم یه عکس انداختم دیدنی یادم بنداز ببلوتوثمعکسا همشون قشنگن فقط شاهکارایی که تو عکسا اومدی خندس عاشقتممم


ممنون دوست خوبم نعمت بزرگ زندگیم.. چشم حتما
شهرزاد
22 مهر 91 18:34
راستی عباسسسسسسسس 8 ماهگیت مبارک جوجوی بلا


میسی خاله جونی مهلبونم
نایسل
28 مهر 91 2:40
عزیز دلممممم 8 ماهگی ات مبارکک پسر خوشگللل
نایسل
28 مهر 91 2:40
مرسی عزیزم گوشات خوشگل میشنوه:

قابل نداشت
نایسل
28 مهر 91 2:41
فدات شمممم برای خیلی خوشحالم
امیرحسین ومحمدمهدی
30 مهر 91 13:50
سلام وبلاگ خوبی بود اگه یه آهنگ هم درضمیمه داشتی عالی میشد


ممنون چشم حتما ..
اکرم
30 مهر 91 13:52
مریم مامان عسل
4 آبان 91 1:39
سلام الی جون. خوبییییییییید؟
ببخشید به یادتون بودم اما یه مدت سرم شلوغ بود نشد بیام نت.
از شهرزاد جون شنیدم که امیر عباس جونی مریض شده خیلی غصه خوردم.
ایشالا که تا الان بهتر شده.
هشت ماهگیت مبارک عزیز دلم.


سلام مریم جون خداروشکر فعلا بهتره ممنون عزیزم که سر زدی اره درکت میکنم منم حسابی سرم شلوغه..
مریم مامان عسل
4 آبان 91 12:52
الهی بگردمش خدار وشکر که بهتر شده.
مهد همینه دیگه یا چیز کثیف میکنه دهنش مربی حواسش نیست یا از بچه های دیگه مریضی میگیره.
انشالله که دیگه مریض نشه.
راستی مامانت خیلی به ما لطف دارن و خوشحالم که وبلاگمونو میبینن.


منم امیدوارم هیچ بچه ای مریض نشه..
از طرف مامی خواهش میکنم..