امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره
آیلی کوچولوآیلی کوچولو، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

❤از وقتی که تو اومدی... ❤

روز مهمونی..

1391/5/8 3:36
نویسنده : مامان الی
173 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک خوشگلم سلام..

پری شب یعنی جمعه شب شما خیلی شیطون شده بودی تا ساعت ٣ صبح بازی میکردی و از خواب

خبری نبود بیچاره بابا رو خسته کردی اخه من مشغول اماده کردن سحری بودم بعد اومدم وبا هزار زحمت

شمارو خوابوندم، منو باباجون هم بعد نماز خوابیدیم..

ساعت ١٢ ظهر با زنگ تلفن بیدار شدم اما شما خواب بودی مامانی بود ازم خواست که بریم خونشون

آخه خاله ها دلشون واست تنگیده بود. بعدش خاله فهیمه (دوست مامان) زنگید و ازمون خواست که

بریم پیشش، منم شمارو بیدار کردم و حاضر شدیم اول رفتیم خونه خاله فهیمه راستی خاله فهیمه هم

یه نی نی تو شمکش داره که پاییز دنیا میاد شما کلی با خاله بازی کردی و خندیدی بعد یه ساعت رفتیم

خونه مامانی اونجا شما از دست خاله ها در امان نبودی سر شما همیشه اونجا دعواست اخه اولین و

فعلا تنها نوه هستی دیگه واسه افطار همونجا موندیم وقتی بابا از سر کار اومد برای شما دو دست

لباس خریده بود و یه روسری خوشگلم واسه من دستش درد نکنه..

بعد افطار با بابایی رفتیم خونه عمه زهرا اخه بابایی اونجا کار داشت شما کلی بازی کردی با عمه جون

یکمی هم خوابیدی بعدش یه دوری تو خیابونا زدیم و اخرش رفتیم خونه باباحشمت اونجا هم کلی با

عمه فاطی بازی کردی ساعت ١.٣٠ اومدیم خونه منه بیچاره به امید اینکه امروز کلی خسته شدی و

زود میخوابی اماده خواب شدم که جنابعالی ساعت ٣ به خواب رفتی طفلکی من..

عکسای این پست بمونه واسه بعد. دوستت دارم نازنینم بوس بوس بوس...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)