امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
آیلی کوچولوآیلی کوچولو، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه سن داره

❤از وقتی که تو اومدی... ❤

عذر خواهی

1391/4/27 13:26
نویسنده : مامان الی
244 بازدید
اشتراک گذاری

 

امیر عباسم جا داره اول ازت عذر خواهی کنم به خاطر اینکه کمی دیر اقدام

به ثبت خاطراتت کردم.

گل پسرم مامی زیاد مقصر نیست اخه بعد تولد شما زیاد مدیریت زمان دستم نیومده بود و

اکثر اوقات وقت کم میاوردم...

اما حالا تمام سعی خودمو میکنم که کوتاهی نکنم در این مورد...قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عمه فاطی
28 تیر 91 10:12
عشقم، چقد تو نازی، دوست دارم بیام خونه گازت بگیریم. نفس. دوست دارم.


عمه جون منم شمارو دوست دارم بوس بوس عمه فاطی
نورا
3 مرداد 91 5:08
عزیزم فرشته ای ایشالا همه نی نی سلامت باشن والبته مامانا وباباهاشون هم


بله عزیز ان شاءالله همه نی نی ها سالم باشن..