امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه سن داره
آیلی کوچولوآیلی کوچولو، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

❤از وقتی که تو اومدی... ❤

پسرم دیگه دندون داره هورااا

1391/4/27 15:25
نویسنده : مامان الی
359 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم تبریک میگم بهت تولد وبلاگت و اولین مروارید کوچولوتو که از صدف بیرون اومد،(نا خواسته همزمان شد)

اینم بگما یکم زود بود اما مبارکه بوس بوس بوس...ماچ

این عکسا رو به خاطر خاله شهرزاد گذاشتم بقیه ان شاءالله تو پستای بعدی...

 بعد از دیده شدن دندون توسط مامان

just for shahrzad

 امیر عباس بعد از حمام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

شهرزاد
27 تیر 91 13:47
وایییییییییییییییییییییییییییی باورم نمیشه من دیدمش یه وجب بود الان دندون در آورد؟نی نییییییییییییییییییییییییی قیافشوووووووومبارکه دوستم



ممنون خاله شهرزاد دعا کن بقیه دندوناشم راحت در بیاد مثل این یکی...
شهرزاد
27 تیر 91 15:08
اییییییییییییییی خدا قیافشو نگا کن.خیلی باحالهوای الی خیلی ناززززززززززززززززززززه قیافش یه چی بین خودت و محمده و مصطفی شکل همه هست.لپاشو نیگااااااااااااااااا.الی یه روز بعد ماه رمضون میایم پیشتونا از الان نوبت گرفتمولی خیلی خوبههههههههههههه
شهرزاد
27 تیر 91 15:28
شصت پاشووووووووووووو نیگا کن خداااااااااالی من غش کردم من توان ندارم این بچه چرا اینقد بامزس؟چقد باحال میخندهههههههههه ینی عاشقشممممممممممممم راستی واسه مینو هم بفرست آدرسو اونم نت خیلی میاد غش میکنه ببینتش


لطف داری عزیزم امیدوارم یه نینی نازو تپلی هم قسمت شما بشه در اینده.
امیر عباسم خیلی دوستت داره
minoo
30 تیر 91 16:22
الهییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
چقدر این پسر جیگرررررررررررررر شده


لطف داری مینو جان..
عاطفه
7 شهریور 91 15:08
سلام الی جون خوشحالم که بچه به این خوشگلی داری......امیدوارم زیر سایه پدر و مادر گلش همیشع سالمو تندرست باشه دلم برات خیلی تنگ شده
عاطفه
7 شهریور 91 15:15
سلام الی جون. خوبی آقا پسر گلت خوبه ...
از طرف من بوسش کن(بوووووووووووووووووووس)
خیلی دلم برات تنگیده. خیلی وقته ندیدمت.امیدوارم امیرعباس زیر سایه پدر و مادر گلش سالمو سلامت باشه


salam manam delam barat tangide kheili mamnoon khale