امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
آیلی کوچولوآیلی کوچولو، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

❤از وقتی که تو اومدی... ❤

تولدت مبارک نازنیییییییییییییییییییینم

1392/12/10 17:20
نویسنده : مامان الی
745 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم خوبی تولدت مبارک عزیزم..

این دو روزه مشغول برپایی یه جشن کوچولو بودم به مناسبت تولد بزرگ مرد کوچک اقا امیرعباس الهی قربونت بشم خیلی خوش گذشت چون خونه کوچیک بود جشن رو تو دو روز برگزار کردیم پنجشنبه بابابزرگ، مامان بزرگ، عمه ها و عمو ها بودن روز جمعه مامانیو خاله ها.. عکسارو هنوز کم حجم نکردم متاسفانه رم دوربینم کامپیوتر نمیخونه حالا تا درست شه چندتا عکس با گوشی گرفتم که برات میذارم..

قبل مهمونی

این ست رو خودم برات بافتم که هنوز تکمیل نشده بود که تننت کردم..

فدای نشستنت

1

2

بقیه عکسا تو ادامه مطلب...

3

+5

9

چ

چ

8پ

چ

6

+

40

40

40

 

7

 

ادامه دارد به محض درست شدن رم دوربین..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عمه فاطي
26 بهمن 92 9:50
عباسي خوشگل من، منو ببخش كه نتونستم بيام تولدت واقعاً معذرت، اما برات آرزوهاي قشنگ دارم. دوستت دارم عباسي من، به قول عباسي: خوووووبي .
مامان الی
پاسخ
خواهش عمه جون عیبی نداره....