امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
آیلی کوچولوآیلی کوچولو، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

❤از وقتی که تو اومدی... ❤

شش ماهگی

1391/5/21 3:19
نویسنده : مامان الی
184 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم شش ماهگیت مبارک ...

نیم سال از زمان باهم بودنمون میگذره البته به جز اون 9ماه امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشی

گل پسرم نمیدونی چقدر عاشقتم نمیدونی چقدر دوستت دارم هرروز بیشتر از دیروز منو وابسته خودت

میکنی دوستت دارم پسرک شش ماهه ممممممممممممممممممممممممن.

راستی ما دیشب مهمون داشتیم واسه افطار مامانی و بابایی و خاله ها و شوهر خاله ها و دایی جون

بودندکلی با همشون بازی کردی و خسته شدی و بر عکس شبای قبل امشب ساعت 12 خوابیدی و تا

الانم خوابی واسه شیر خوردن بیدار شدی..

امیر عباسم امروز صبح نمیریم که واکسن بزنی اخه شب می خواهیم بریم مسجد شاید یکم برات

سخت باشه و اذیت کنی به امید خدا یکشنبه میبرمت واسه زدن واکسن و چکاپ شش ماهگی..

6

8

6-3

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آیلی کوشولو
21 مرداد 91 12:39
سلام دوست خوبم ... خوبی؟ اولندش من از شما 15 روز بزرگترم . ولی خوب اشکالی نداره ادب میگه باید سلام کرد .... خوشحال شدم دیدمت .. باهام دوست میشی؟؟؟؟؟


چلا که نه دوست خوبم سلام بله شما بزرگتلی اما من 2 تا دندون دارم یوهاهاها
شهرزاد
23 مرداد 91 5:22
سلام الی.من چند روز کامپیوترم پوکیده بود امروز درستش کردم .شیش ماهگیت مبارک خاله چه عکس قشنگیه اون که مشکی تنشه.نماز روزه هات قبول کم کم داریم نزدیک میشیم به دانشگاه هم حسه خوبیه هم بد.خوبه واسه اینکه دوباره پیش همیم بد واسه اینکه من و مینو آخرین ترمیه که پیش شماییم راستی بچه ها میخوان نه ترمه بشن یه ترم دیگه هم پیشتن


سلام عزیزم لباس مشکیه رو برای شبهای احیا وشهادت امام علی خریده بودم براش..
منم خوشحالم که بازم دانشگاه شروع میشه اما یکمم دلشوره دارم..
ان شاءالله که موفق باشید عزیزم..
مینو بی وفاست دیگه به ما سر نزد..
مریم مامان عسل
25 مرداد 91 17:30
قربون اون چشمات بشم با لاسای تاپ لاینت!!! چقدر بهت میاد عزیزم.
هزار ماشالله!


ممنون خاله!