امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
آیلی کوچولوآیلی کوچولو، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

❤از وقتی که تو اومدی... ❤

واکسن شش ماهگی

1391/5/24 14:07
نویسنده : مامان الی
192 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل مامان!

گلم بذار برات از ماجرای واکسن زدنت بگم:

قرار بود یکشنبه بریم واکسنتو بزنیم که نشد خواب موندیمو مرکز بهداشت هم بسته بود..

روز بعدش ساعت ١١از خواب بیدار شدیمو با عجله اماده شدیمو دوتایی رفتیم مرکز بهداشت که باز بسته

بود..کلی اعصابم خورد شد اخه گفتن ٢ ماهه که بسته است..

هوا خیلی گرم بود منم که بازبون روزه شما هم بغلم حسابی خسته شده بودم رفتیم خونه بابابزرگ

عمو علیرضا تو حیاط بود بهش گفتیم که ما رو ببره یه مرکز بهداشت دیگه که یکم دور بود..

سه تایی باماشین رفتیم مرکز بهداشت شهید نیک نژاد گفتن مسئول واکسن رفته بریدفردا بیاییدکلافه

خلاصه دوباره امروز با عمو علیرضا رفتیم همونجا اما نامردا واکسن نزدن گفتند که باید برید نزدیک محل

 خودتون دوباره برگشتیم سمت خونه که یه مرکز بهداشت دیگه بود نزدیکمون رفتیم اونجا کلی منتظر

 موندیم خانوم واکسنیه تلفنش تموم شد و اومد وای چه لحظه ای بود مامانی دوتا واکسن به پاهای

خوشملت زد و شما هم جیغ کشیدیو گریه کردی اما زودی اروم شدی اما نامرد قد و وزنتو نگرفت گفت

مسئولش نیست..خدا ازشون نگذره با این کار کردنشون قطره اهنم نداد خوب شد بابایی برات خریده بود

بعد اومدیم خونه منم یکم یخ گذاشتم رو پاهای نازت تا دردش کمتر شه ١٦قطره هم استامینوفن دادم

 بهت که تب نکنی حالا هم خوابیدی فرشته کوچولوی من دوستت دارم عزیزم..

باید با بابایی ببریمت پیش دکترت واسه چکاپ وگرفتن برنامه غذایی جدید..

این عکس هم داغه داغه تازه گرفتم ازت وقتی خوابیدی

 

f

 

اینم همینجوری میذارم اخه دوسش دارم

d

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

دانشمند كوچولو
24 مرداد 91 14:20
دانشمند كوچولو مجموعه بي نظير آموزشي مخصوص كودكان سري كامل ويژه كودكان 3 ماهه تا 6 ساله ! استعداد كودك خود را در 3 ماهگي شكوفا كنيد! بهترين مجموعه براي آموزش صحيح از ابتداي كودكي مجموعه برتر به انتخاب چند مجله معتبر آمريكا و اروپا كودك دلبند شما خيلي زودتر از ديگر كودكان با مفاهيم مختلف آشنا مي شود ! با اعداد و حروف و اسامي و علوم به جذابترين شكل آشنا مي شود ! 7 DVD كودك دلبند شما خيلي زودتر از ديگر كودكان با مفاهيم مختلف آشنا مي شود آشنايي با شكل ها، رنگ ها، اعداد، زبان انگليسي، آشنايي با حيوانات، درياها، فصل ها، علائم آشنايي با علائم، اعضاي بدن، موسيقي ، چندين ساعت آموزش همراه با تفريح و سرگرمي براي كودكان شما ! با مجموعه دانشمند كوچولو، كوچولو خود را دانشمند كنيد ! مجموعه دانشمند كوچولو يك محصول خارجي كه نام اصلي آن "Baby Einstein يا انيشتين كوچولو" است.
مریم مامان عسل
25 مرداد 91 17:29
الهی قربونش بشم! پات بهتر شده خاله؟
عجب واکسن پر ماجرایی زدی امیر عباس جون.
منم سر واکسن 6 ماهگی عسل همینقدر اذتیت شدم آخرشم قد و وزنشو نگرفتن!
انقدر حرص خوردم که گفتم دیگه این مرکز بهداشت نمیارم بچمو.
ای جونم!
عسلم عاشق نشستن روی میز کامپیوتره!



خدا نکنه بله بهترم خاله جون اما هنوز تب دارم

شهرزاد
26 مرداد 91 15:07
الی؟؟؟؟؟؟؟؟اصن توجه نمیکنیا.چرا کامنته منو قبول نکردی ؟اینقد بدم میاد پستای رمز دار میذاری.دیگه نمیاما!!!!!!نی نی چیطوره؟پاهای توپولوش خوفه؟راستی فاطمه گفت با الی خواستین برین دانشگاه منم میام میخوام نی نیو ببینم بس که من هر روز بهش گفتم امیرعباس قیشنگ شده بچه دلش ضعف کرده


سلام عزیز کدوم کامنتتو میگی من چیزی ندیدم
اگه میخوای بدونی چیه برو وبلاگ عسل خانوم میبینی..
بعد ماه رمضون حتما میریم منم دلم برا فاطمه تنگیده
شهرزاد
27 مرداد 91 2:02
خودم رفتم تو وبلاگش دیدم دیگه هم قهر قهر


دلت میاد؟