امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه سن داره
آیلی کوچولوآیلی کوچولو، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

❤از وقتی که تو اومدی... ❤

بوی ماه مهر..

1391/6/30 10:13
نویسنده : مامان الی
220 بازدید
اشتراک گذاری

باز آمد بوی ماه مدرسه..

امروز صبح که رفتم تو حیاط یهویی بوی پاییزو بوی ماه مدرسه رو حس کردم یهو دلم پرکشید به اون

موقع هایی که لحظه شماری میکردم مدرسه ها باز شه من عاشق درس و مدرسه بودم یادش بخیر!!

الهی فدای تو بشم الان یکی از آرزوهام اینه که بیام اولین روز مدرسه رفتن تو رو اینجا به تصویر بکشم نازنینم.

الانم خیلی خوشحالم بعد یکسال مرخصی بالاخره برمیگردم دانشگاه یکم دلشوره دارم اما میدونم خدا کمکم

 میکنه. پسرک مامان توام قول بده منو همراهی کنیا باشه..

راستی جا داره پیشاپیش از زحمات مصطفی عزیزم هم تشکر کنم میدونم که منو تنها نمیذاره تو این راه..

(البته امیدوارم)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شهرزاد
30 شهریور 91 18:47
پس من چی؟پیشاپیش از منم مرسی کن.گریه میکنمااااااااااااااااااااااا


حق شما محفوظه دوست جونی از شما باید تشکرات ویزه به عمل بیاد..
مامان ابوالفضل (ام البنین)
5 مهر 91 9:26
سلام موفق باشی عزیزم.


mamnoon golam
نایسل
5 مهر 91 21:04
ممرسی عشقمممممم