امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
آیلی کوچولوآیلی کوچولو، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه سن داره

❤از وقتی که تو اومدی... ❤

بای بای تابستون...

1391/7/1 8:32
نویسنده : مامان الی
461 بازدید
اشتراک گذاری

امیرعباس جونم بالاخره اولین تابستون عمرت به پایان رسید تابستونی که توش کلی اتفاق خوب افتاد

کلی سفر رفتی و...

حالا رفتیم تو فصل پاییز یکی از بهترین و عاشقانه ترین فصلهای خدای مهربون مامانی و بابایی این فصلو

خیلی دوست دارند میدونی چرا؟

١.تولد بابایی ١٣ آبان

٢.سالگرد ازدواج مامانی و بابایی ١٤ آذرniniweblog.com

 

٣.تولد مامانی ٢٩ آذر

                   niniweblog.com

پسرکم تصمیم گرفتم تو این پست عکسای باقی مونده از فصل تابستونو بذارم برات:

تلاش برای 4 دستو پا رفتن

همینکه دستتو میگیرم به سرعت برق بلند میشی

فدای نگاهات

لا لا

عس 3*4 که برای مهد ازت انداختیم:

3*4

سضص

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

شهرزاد
1 مهر 91 16:36
خخخخخخخخخخخخخخخ عکساشو نیگا کن الی 4شنبه این هفته داری میای این لباس زرده رو تنش کنبا 1 دست لباس اضافه که میاری رنگش شاد باشه که من میخوام عکس بندازم ازش خوشگل باشههههههه.میسی.چقد جوجو شده.1 عکس 3 در 4شم واسه من بیارا خوب؟؟؟؟؟


chashm azizam harchi to begi
شهرزاد
2 مهر 91 15:05
میسی تو چقد خوبیییییییی دوستم


نه تو خوبتری کاری که در حقم میخوای بکنی رو هیچوقت فراموش نمیکنم با مرام..
شهرزاد
3 مهر 91 13:33
بابا نگو مردم فک میکنن حالا من میخوام آپولو هوا کنم بیخیال بابا دوست پس به چه دردری میخوره؟


خیلیییییییییییییی گلییییییییییییییییییی
نایسل
4 مهر 91 18:13
مرسی اومدی وبم دوستم ایشالا دوستای خوبی بشیم خدا این پسر نانازی رو برات نگه داره انسالله اون سایت ی که گفتی سر زدم هزینش یکم واسم بالاست بتونم پولش رو ور کنم حتما میگیرم مرسی به فکرم بودی گلممم
نایسل
4 مهر 91 20:29
خوندی عدددتووو


بلههههههههههههههههه
نایسل
4 مهر 91 20:29
ناراحت نشیاااا شوخیه


یه چی بگم احساس میکنم دوستت دارم
شهرزاد
5 مهر 91 0:38
سلام من بلاخره بعد کلی کلنجار با خودم وبلاگ زدم دوست داشتین بهم سر بزنید


mobarake doost jooni hatman chera ke na