امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
آیلی کوچولوآیلی کوچولو، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه سن داره

❤از وقتی که تو اومدی... ❤

امیرعباس مامان و ماه مهر

1391/7/11 9:20
نویسنده : مامان الی
290 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نانازی مامان الهی فدای خنده های قشنگت بشم که دل همه رو برده..

پسرم دیگه با خاله های مهربونش تو مهد دوست شده کمتر بهونه میگیره افرین پسرخوب..

امیرعباسم وقتی یکی از روبروت رد میشه بهش لبخند میزنی و همین کارت باعث شده کلی طرفدار

داشته باشی تو دانشگاه. راستی یکشنبه استاد جیگاره اومدند سرکلاس بعد به من

گفت :"این امیرعباست منو عاشق خودش کرده خیلی نازه بعد به بچه ها گفت شما ندیدینش

خیلی ماهه ، شده عشق من"

اخه خاله شهرزاد چهارشنبه من که سرکلاس بودم شمارو برده بود دفتر استاد..

دوشنبه کلاس داشتم صبح ساعت ٥.٣٠ بیدار شدم که اماده شم اما شما گریه کردی دراز کشیدم

کنارت شیرت بدم خوابم برد به کلاسم نرسیدم خدا بدادم برسه...

چندتا عکس دارم ازت واسه این چند روزه برات میذارم نازنییییییییییییییییییییییییییییییینم.

امیرعباسم خیلی خیلی خیلی دوستت دارم اینو یادت بمونه بووووووووووووووووووووووووووس..

kj

پسرم اگه مو دربیاره چی میششششششه ( اینو جمعه خونه باباحشمت با کلاه گیس عمه انداختم اجازه ندادی درست بذارم هی میکشیدی در میاوردیش)

65

دیشب منو تو و بابا رفتیم پارک سر کوچه بعدشم رفتیم خونه مامانی هوا سرد بود واسه همین زیاد نموندیم تو پارک..

76

راستی این لباس که تنته همون لباسیه که عکس جیگر (خر) روشه و خاله شهرزاد برات خریده شورتم داره..

t

 

\

 

اینجا هم اتاق شیردهی مهد که بعد شیر خوردن یکم با هم بازی کردیم..

 

i

 تو غذاخوری خوابت برد چون تو بغلم بودی صورتت قرمز شده البته بعد گذاشتمت رو میز..

;

اینجا هم تو نمازخونه بودیم منتظر بابایی تا بیاد دنبالمون بریم خونه (این جورابهارو هم خاله شهرزاد گرفته برات یکم برات بزرگه اما بامزه است..)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

شهرزاد
11 مهر 91 18:05
سیلااااااااااااام.وایییییی قیافچو.این لباسه که تنشه یکی مونده به آخر یه هفته هم اینو تنش کن شرمنده وقت نکردم عکسارو برات بسندم له له این چند روزه میرسم خونه باز فردا میرم.فردا هم که مینو جوجه رو نگه میداره هفته دیگه خودم میاهم.عکسا محچرههههههههههههههه.قافلی هم نداشت


chashm albate hafte yekshanbe pooshoondam bazam azat mamnoon

پگاه مامان آرتين
12 مهر 91 12:35
سلا گلم چه پسر نازي.عزيزم مهدكودك مي ري آفرين.من لينكتون كردمتادوست پسرم بشي


ممنون عزیزم منم با اجازه لینکتون میکنم..
مامان ابوالفضل (ام البنین)
13 مهر 91 16:20
آپم...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_ ...........|......*اینم وسیله * بیا ....|||"|""\___ ...........|________________ _ |||_|___|) ...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)
نایسل
13 مهر 91 18:52
اوخیییییییییی موهاتوو رنگ کردی خاله جون


کارای مامانه دیگه
شیدا مامان پانی
15 مهر 91 2:38
سلام خوشحال میشم به وبلاگم سربزنید (وبلاگ هنری بافتنی خیاطی اشپزی درمورد نی نی هام مطلب دارم ویه عالمه قاب خوشگل واسه نی نی ها واموزش سیسمونی منتظرم http://tar-o-pod.mihanblog.com/post/category/184 ادرس فروشگاه journal.hamvar.ir baftanibamashin.mihanblog.com فروش لباسهای بافتنی دستباف خوشگل واسه نی نی ها ومامانها ی گل http://pani88.niniweblog.com/ وبلاگ دخترم