امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه سن داره
آیلی کوچولوآیلی کوچولو، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

❤از وقتی که تو اومدی... ❤

7.5 ماهگی و سومین دندون..

1391/7/6 2:40
نویسنده : مامان الی
152 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم الهی فدای چشات بشم نازپسرم که انقده فعالی..

بالاخره دندون سومت (بالاسمت راست) یه کوچولو نیش زده و اومده بیرون مبارکت باشه نازنینم..

راستی 7.5 ماهگیت مبارک نازنین

 واسه چکاپ وزنت خانم بهداشتیه گفته بود ببرمت تو 7.5 ماهگی که منم بردمت سه شنبه،

گفت خوبه تو این دوهفته 300 گرم وزن گرفته: 8.600

مامانی نمیدونی چقدر خانومرو اذیت کردی واسه وزن کشیت ترازوش دیجیتالیه شما هم یه دقیقه آروم

نمیگرفتی تا وزنت ثابت بشه همش تکون میخوردی که بنده خدا گفت بذار بشینه شاید بشه گرفت

که وقتی نشوندمت شروع کردی به کوبیدن رو ترازو واواز خوندن خلاصه بزور وزنت کردیم..

راستی دیروز روز دوم دانشگاه بود خداروشکر بهتر بودی خیلی کم تو مهد گریه کرده بودی برات

شیرخشکم برده بودم اما طبق معمول با شیشه نخورده بودی مریم جون گفت با لیوان بهت دادن خوردی..

من دیروز تا 4.30 کلاس داشتم اما مهد ساعت3 تعطیل میشه زحمت 1.30 باقی مونده رو خاله شهرزاد

 میکشه واقعا دستش درد نکنه نمیدونم چطور زحمتاشو جبران کنم..

دیروز پیش خاله شهرزاد موندی تا من کلاسم تموم شه که خاله میگفت کلی با استادا حال کردی و

خندیدی براشون راستی امیرم خاله برات یه دست لباس خریده با دوجفت جوراب که خیلی نازه ه ه ه

بعد برات عکساشو میذارم..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شهرزاد
6 مهر 91 19:06
سلاممممممممممممم.من که همه اطلاعات این پستو میدونستم خخخخخخخ.قابله جوجو رو نداشت یه فرصته خالی بیابم زودی عکساشو برات میفرستم.این چندروز پشت هم کلاس داریم اصلا له له هستم.بعدشم اینجوری میگی همه فک میکنن خاله شهرزاد چیکار میکنه.بچه ماشالله خودش آرومه بازی میکنه با من کاری نداره که طفلکی بعدشم دوباره بگم دوست وظیفشه جبران کردن نمیخواد که


خیلی ماهی فقط همین