امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
آیلی کوچولوآیلی کوچولو، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

❤از وقتی که تو اومدی... ❤

دس دسی صداش میاد..

1391/8/9 8:39
نویسنده : مامان الی
329 بازدید
اشتراک گذاری

دس دسی باباش میاد بازم صدای پاش میاد

دس دسی مامانش میاد با هردوتا ممه اش میاد

دس دسی خاله اش میاد صدای بزغاله اش میاد

دس دسی عموش میاد با جیب پر لیموش میاد

دس دسی دایی اش میاد با استکان چایی اش میاد

دس دسی عمه اش میاد صدای همهمه اش میاد

 

گل پسر نازم دیروز عصر بازم خونه باباحشمت بغل عمه فاطمه وقتی که ملینا دختر

عمه مریم داشت باهات بازی میکردی شروع کردی به دس دسی کردن فکر کنم تو

مهد یاد گرفته بودی،اخه دیروز تو مهد صدف جون بیشتر وقتشو به تو اختصاص داده

بود حتما باهات دس دسی کار کرده...

در اولین فرصت از دس دسی کردنت عکس میگیرمو میذارم برات نازنیییییییینم.

راستی امروز افتتاحیه هایپر سانه شاید با مامانیو خاله ها بریم اونجا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شهرزاد
9 آبان 91 17:39
قوبونت بشم خاله ک انقده با استعدادییییییییییی


اره دیگه استعدادم خوب بود از 8 ماهگی وارد دانشگاه شدم دیگه خخخخخخخخ
سمیه
10 آبان 91 11:55
عزیزممممم من خودم کدش رو ساختم ... پیداش کردم برات میفرستم . در اولین فرصت انشاله


ممنون گلم