امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
آیلی کوچولوآیلی کوچولو، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

❤از وقتی که تو اومدی... ❤

پسرک شیرین من

1391/8/7 9:36
نویسنده : مامان الی
234 بازدید
اشتراک گذاری

پسر طلای مامان! نازنینم سلام!..

هوا داره کم کم سرد میشه بازم بوی زمستون میاد من عاشق نیمه دوم سالم..

راستی مامانی میدونستی تولد بابایی نزدیکه؟ 13 آبان که امسال عید غدیره تولد بابا و عمه فاطمه

است اخه عمه و بابایی دوقلو هستن بهت نگفنه بودم؟

یه چیز دیگه شب عید غدیر سالگرد قمری ازدواج من و باباست خیلی استرس دارم چون هنوز نمیدونم

واسه ولد بابایی براش چی بگیرم...

امیرعباسم یه چی بگم تا یادم نرفته شما از دیشب خونه بابا حشمت غلت زدن رو بعد 8ماه و17 روز

رسما اغاز نمودی دیشب خونه باباحشمت بودیم همه بودند، عمه مریم عمه زهرا هم بودند، که شمارو

گذاشتن وسط خونه که رو شکم برگشتنتو ببینند که شما پشت سر هم غلت زدی و موجبات شادی و

خنده و تشویق بقیه رو فراهم نمودی همه نگاها با ذوق و شوق به تو بود همه برات دست میزدند

تو هم ذوق میکردی با سرعت بیشتر میغلتیدی..

الهی فدات شم شرمنده عکس نگرفتم ..

دیشبم که چندبار برای شیرخوردن بلند شدی دیدم غلتیدی روشکم و اویزون من شدی الهی من

قربونت بشم عزیییییییییییییییییییییییییییییییییزم .

 راستی مامانی این پست یه عکس از بچه گیای دایی جون میذارم تو این عکس دایی من شمارو نه ماهه

باردار بودم عکس تو زنجان انداختیم..

 

دایی و متینا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)