امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه سن داره
آیلی کوچولوآیلی کوچولو، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

❤از وقتی که تو اومدی... ❤

تولدت مبارک همسرم!!

1391/8/13 14:22
نویسنده : مامان الی
271 بازدید
اشتراک گذاری

از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد،شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت

امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق

خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم . . .

تولدت مبارک

 تولدت مبارک

همسرم مصطفی عزیز امروز برایم بهاری ترین روز سال است امروز روز میلاد توست..

خدارا شاکرم که تورا تکیه گاهم در سختیهای زندگی همراه در شادیهای زندگی برایم افرید..

اری خداوند تورا برای من افرید تا همسرم باشی پدر باشی برای پسرمان..

دوستت دارم عاشقانه ،کنارمان بمان برای همیشه برایم همسری کن و برای پسرمان پدری..

نازنینم دستانم خالیست اما قلبی سرشار از عشق و محبت دارم که صادقانه تقدیم وجود مهربانت میکنم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)