امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه سن داره
آیلی کوچولوآیلی کوچولو، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

❤از وقتی که تو اومدی... ❤

تولد مامان

1391/9/30 5:44
نویسنده : مامان الی
273 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرک مامان الهی قربونت برم میدونم که میدونی دیروز تولد مامان بود.

صبح که از خواب بیدار شدم منتظر تبریک بودم دوست داشتم ببینم کیا یادشونو که خاله ساناز دوستم مامانی و خاله الهه خاله بهاره خاله فاطمه خواهرای گلم بابایی بابای مهربونم حتی داداش کوچولو بهم تبریک گفتن (محمدرضا جونم زنگ زد و گفت اجی الهام تبلوکت مبالک میخوام بلات کیک بخلم بخولی شمعشو پوت کنی) اما منتظر تبریک یکی دیگه بودم تا شب صبر کردم اما بابا مصطفی بهم تبریک نگفت از دانشگاه یه راست رفتیم خونه مامانی شام اونجا بودیم اما به خاطر فوت مامان معصومه نمیشد جشن گرفت (اما من از چند نفر کادوهامو گرفتما)

بعد شام رفتیم خونه ساعت تقریبا ١٢.٣٠ شب بود یهو دیدم بابایی یه کیک کوچولو خریده شبیهه انار با شمع و فشفشه با چند شاخه گل نرگس و گل رز که من عاشقشونم خلاصه برای اولین بار یه جشن کوچیک ٣ نفری تو خونمون گرفتیم خیلی خوب بود..

مصطفی جونم ازت ممنونم، منو ببخش که زود قضاوت کردمو تو دلم ازت دلخور شدم. خیلی دوستت دارم.

 

پسرم عاشق دست کردن تو کیکه حسابی دخلشو اورد..

1

2

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امیرعباس
30 آذر 91 8:26
سلام.با چند روز تاخیر تولد تولد تولدت مبارک.انشالا سالیان طولانی سایتون بالای سر گل پسرتون باشه.با کمال احترام منتدار حضور گرمتون در وبلاگ آقا امیر عباس هستیم


ممنون عزیزم چشم حتما میام پیشتون
مامان حسین جون
30 آذر 91 8:32
سلام ای جان عجب پسرنازی دارین خدا براتون نگهش داره در ضمن تولد مامان گل پسرهم مبارک باشه


ممنون عزیزم
شهرزاد
30 آذر 91 19:15
تولدت مبارک الی جون


ممنون عزیزم.
خاله ستی مامان آیلی
10 دی 91 11:36
امیر عباس نانازیییییییییییییییییی شیطوننننننننننن
کیک مامان رو خراب کردیییییییییی ...... ببینم تو هم توی نقشه با بابا شریک بودی؟؟؟؟[

اره یه جورایی