امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه سن داره
آیلی کوچولوآیلی کوچولو، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

❤از وقتی که تو اومدی... ❤

اولین کلاس درس

1391/12/19 23:15
نویسنده : مامان الی
263 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر دانشجوی مامان!

گل پسرم! هفته پیش سه شنبه ،خاله سودابه که مسئول نگهداری شما در ساعات 3تا5 وقتایی که کلاس دارمه رفته بود مرخصی و نبود تا تورو پیشش بذارم، منم مجبور شدم از استاد هومن ناظمیان که اون ساعت باهاش کلاس خلاصه نویسی و نامه نگاری داشتم خواهش کنم تا شمارو با خودم ببرم سر کلاس ایشون هم مخالفتی نکردند و گفتند که ایرادی نداره..

خلاصه امیرعباس ما اولین کلاس درس رو تجربه کرد، بذار برات بگم چه کردی تو کلاس اول اینکه کاملا ازاد بودی و من اصلا اجازه نداشتم بهت دست بزنم چون جیغ میکشیدی کل کلاسو دور میزدی برای خودت و ازاونجایی که شما به تمام مردها بابا میگی هی میرفتی سمت میز استاد خم میشدی تو صورتشون نگاه میکردی و با لبخند میگفتی بابا بابا..

وقتی استاد برای دعوت بچه ها به سکوت میزد روی میز امیرعباس من میگفت: بیییییییییییییه؟ کییییییییه؟ (بله کیه)..

وقتی استاد اسم یکی از بچه هارو صدا میزد تا نامه اش رو بخونه بعد اتمام نامه و قبل نظر دهی استاد امیرعباسم با صدایی رسا و کاملا جدی اظهار نظر میکردن البته به زبون شیرین خودشون که ما چیزی نمیفهمیدیم..

 بالاخره پسر خوبم خسته شد و نیم ساعت به اتمام کلاس با سر رفت تو صندلی افتاد زمین یه کوچولو گریه کرد و بغل مامانی خوابش برد....

این بود خلاصه اولین کلاس درس" امیرعباس امیری"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آیلی کوشولو
21 اسفند 91 10:41
عجب استاد باحالی بوده هااااااااااااا گذاشته امیری بیاد سرکلاسسسسسسسسس


اره خیلی ماهه در حق من و امیر عباس خیلی لطف کرده مخصوصا ترم پیش خدا ازش راضی باشه..
شهرزاد
21 اسفند 91 22:32
الهیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی طفلی هومن کلاسشو پوکوندی خاله؟واقعا این به باحاله دلم براش خیلی تنگ شده الی خیلی


اره بیچاره استاد ناظمیان چیزیم نمیگفت خدا خیرش بده ..
ما هم دلمون خیلی برات تنگیده بود خوب شد امروز دیدمت اما حیف کم بود قول بده بازم بیای دانشگاه خیلی دوستت داریم عزیزم...