امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
آیلی کوچولوآیلی کوچولو، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

❤از وقتی که تو اومدی... ❤

در احوالات پسرم

1392/2/6 11:43
نویسنده : مامان الی
258 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ..

گل مامانی 27 فروردین دندون نهمش که یه دندون کرسی سمت چپ پایینه در اومد..

تمام کلماتو بعد چندبار شنیدن خیلی ناز تکرار میکنه..

وقتی بهش میگم پسر من کیه؟

عسل من کیه؟

بادست میزنه رو سینه اش میگه من من من من

شبا اگه بیرون باشیم به اسمون اشاره میکنه و میگه مماه مماه مماه

تقریبا جمله های کوتاه 2 تا 3 کلمه ای میگه..

ماما ابه بده.. ماما به به بده من بده...

از عروسکهای پولیشی و کیسه فریزر باد شده عجیب میترسه..

پسرم عاشق توپ بازی:

3

هفته پیش پنجشنبه رفتیم بهشت زهرا سر مزار جد بزرگوار امیر عباس وقتی ما دست رو سنگ قبر گذاشتیمو فاتحه خوندیم امیراقای امیری به خیالش داریم کلاغ پر بازی میکنیم سریع نشست و دستشو گذشتو برداشتو گفت در در :

2

م

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)