امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
آیلی کوچولوآیلی کوچولو، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

❤از وقتی که تو اومدی... ❤

اولین مو کوتاه کردن پسرم (کچل کردنش)

1392/2/6 10:24
نویسنده : مامان الی
5,059 بازدید
اشتراک گذاری

سلام..

22 فروردین برای اولین بار تصمیم گرفتیم که موهای اقا پسر رو از ته بزنیم البته این تصمیمو من و بابابزرگش گرفتیم که توسط عمو مرتضی عملی شد البته بابا مصطفی اصلا راضی نبود وقتی اومد خونه و باکله بی مو امیرعباس مواجه شد کلی ناراحتو غصه ناک شد ..به امید روزی که امیر سرش کلی مو داشته باشهنیشخند

 

1

2

3

 

بعدش کلی از بابا معذرت خوواهی کردیمو امید دادیم که ان شاءالله زودی موهات در میاد بعد شام 3تایی رفتیم کبابی برگ سبز از اونطرفم رفتیم حرم عبدالعظیم..

ذ

 2

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان محمدطاها
6 اردیبهشت 92 10:32
انشاالله سربازی رفتنش


ان شاءالله
شهرزاد
8 اردیبهشت 92 0:28
cheraaaaaa kachalesh kardi eeeeer bahat ghahram


چرا قهری قشنگه که ببین
مامان نیلوفر
14 خرداد 93 14:46
سلام چه قد بانمک شده اتفاقا منم پسرمو سرشو باباش ماشین کرد با نمره 4عوضش پرپشت میشه
مامان الی
پاسخ
ای بابا خخ منکه پارسال زدم همچین پرپشت نشد امسال با ژیلت خودم کچلش کردم به امید پر پشتی ههه
شیدا
14 خرداد 93 14:48
دیشب موهای پسرمو کچل کردیم اما ماشینش فیلیپس بود شما خوب کاری کردید با ماشین موذر زدید موذر بهتر میتراشه خیلی بهش میاد
مامان الی
پاسخ
لطف دارین عزیز ..ههه این واسه پارساله دلت نخواد امسالم خودم با ژیلت کچلش کردم خخخ
مامان نیلوفر
21 خرداد 93 14:39
عجب شیر زنی هستیا الی جون خودت چه طوری کچلش کردی مگه گریه نکرد چه طوری نگرش داشتی؟
امیر
11 فروردین 95 20:10
,,مامان منم همیشه سرمو تیغ میندازه میگه بهتر درس میخونمدحواسم پرت نمیشه
مامان الی
پاسخ
ای جانم.. راست میگن خب