امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره
آیلی کوچولوآیلی کوچولو، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

❤از وقتی که تو اومدی... ❤

تجربه جدید..

1392/2/21 12:32
نویسنده : مامان الی
310 بازدید
اشتراک گذاری

سلام .

پسرکم بذار از تجربه جدیدی که دیشب کسب کردی برات بگم:

طبق معمول قبل از خوابوندنت خواستم پوشکتوعوض کنم بعد ازاینکه پوشکتو باز کردم دلم نیومد دوباره

پوشکت کنم وتا صبح باز بودی خوشبختانه تا صبح جات خشک خشک بود دوبار تاصبح بیدار شدی اب

خواستی بردمت سرپایی گرفتم اما ترسیدی  گریه کردی منم بیخیال شدم دوباره خوابوندمت تا ساعت 

 نه و نیم صبح که خواب بودی جات خشک بود افرین پسرم ..

از این به بعد شبا بی پوشک میخوابی گلم تا خواب راحتتری داشته باشی.

امروز رفتیم برای چکاپ خوب بود همه چی خدارو شکر قدت ٧٦ و وزنتم ١٠.٢٠٠  ماشاءالله..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)