امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه سن داره
آیلی کوچولوآیلی کوچولو، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

❤از وقتی که تو اومدی... ❤

پسرم وارد دانشگاه شد!!

1391/6/20 17:02
نویسنده : مامان الی
172 بازدید
اشتراک گذاری

امیرعباس مامانی شنبه صبح دوتایی رفتیم دانشگاه واسه انتخاب واحد ..

اولین کسی که اونجا دیدیم خاله شهرزاد بود کلی از دیدنش خوشحال شدم دلم براش خیلی تنگیده بود

 اونم از دیدن ما خوشحال شد کلی شمارو بغل کردو...

منم شمارو سپردم به خاله رفتم واسه انتخاب واحد که کللاسام شد یکشنبه،دوشنبه،چهارشنبه...

خاله شهرزاد از شما عکس گرفتو باهات بازی کرد بعد رفتیم سه تایی نهار خوردیم وبعد با خاله جون

رفتیم مهد دانشگاه و فرم ثبت نام گرفتیم اگه خدا بخواد از یکم مهر میریم دانشگاه دوتایی..

پاهاشو

رو زمین چی ریخته؟

اینا چیه؟

مامان میگه اینا برگه درخته

7

بوفه

نت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان هانیه
20 شهریور 91 20:55
سلام دوست عزیزهانیه توی مسابقه نی نی با حجاب شرکت کرده همین امشب رو فرصت داره می شه بهش رای بدین اینم آدرس http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php شرمنده وقتتون رو گرفتم هانیه خانم شماره 18 ممنون
مینو
20 شهریور 91 21:33
ای جاااااااااااااااااااااااااااااااان
ای کاش منم اومده بوووووووووووووووووووودم!!!!!!!!!
خدایا زودتر کلاسا شروع بشه ما این پسر گل رو ببینیم


اره کاش بودی اخه ما هم دلمون برات تنگیده مینو جان
شهرشهرزاد
21 شهریور 91 19:42
سلاممممممممم اقا چقد عکاس ماهره ماشالله من کیبوردم منفجرشده باگوشی اومدم واسه همین یه کم دیر کردم1
مینو
21 شهریور 91 23:36
منم همینطور الهام جان دسته عکاسش هم درد نکنه
مریم مامان عسل
25 شهریور 91 1:13
آفرین خاله تا شما یه چرتی بزنی مامان بره کلاس و برگرده!


خدا کنه که واقعا بخوابه و اذیت نشه تو مهد