امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
آیلی کوچولوآیلی کوچولو، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

❤از وقتی که تو اومدی... ❤

سفرنامه مشهدو..

1392/1/29 9:39
نویسنده : مامان الی
208 بازدید
اشتراک گذاری

اول بگم که روز ٦ فروردین هشتمین دندونت هم در اومد حالا 4 تا بالا 4تا پایین دندون داری عزیزم..

٧ فروردین با عمو مرتضی و خانومش و امیرمحمد وبابایی ساعت 8 صبح از خونه راه افتادیم به سمت مشهد ،

بعد کلی توراه بودن ساعت 10.30 شب رسیدیم از اونجایی که بابایی و مامانی و خاله ها زودتر از ما اونجا بودن رفتیم و مزاحم اونا شدیم و دیگه فکر هتل و اینا نبودیم، امیرعباس هم تو طول سفر پسر خوبی بود اما یکم از ماشین سواری خسته شده بود دلش میخواست راه بره و بازی کنه اما..

خلاصه برای نماز ظهر رفتیم حرم امام رضا(ع) خیلی لذت بخش بود بعد دوسال حسابی دلم تنگ شده بود خداروشکر که قسمت شد و رفتیم توام که برای اولین بار رفته بودی کلی از دیدن گنبد و گلدسته ها ذوق کرده بودی ،ماشاءالله خیلی شلوغ بود متاسفانه دستمون به ضریح نرسید اما همین که وارد صحن شدیم همینکه چشممون به ایوون طلا روشن شد برام بهترین عیدی بود ..

یا امام رئوف!

امیرعباس مامانی و دایی جونش کلی شیطونی کردن همش میخواستی که بری تو جمعیت بری کنار حوض اب و بازی کنی اما من میترسیدم که زیر دست و پا بمونی بابای بیچاره هم همش دنبال شما بود..

اینم دایی و خواهر زاده شیطون:

ای شیطونا

ظ

دایی

خلاصه بعد نماز و زیارت رفتیم یه دوری تو شهر زدیم و نهار خوردیم و دوباره برای نماز ودعای کمیل برگشتیم حرم شما خیلی شیطونی کردی اصلا یه جا بند نمیشدی حسابی بابا رو خسته کردی بعدشم که خوابت گرفتو بهانه گیری کردی و از سرو صدا شکایت تا بالاخره خوابوندمت:

1

2

3

 

پسرکم بعد میام این پست رو تکمیل میکنم الان حسابی خوابم گرفته بوس بوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان زهرا
29 فروردین 92 5:30
شب بخیر اما من هنوز بیدارم عاشف نی نی وبلاگم


منم دوست دارم شبا که همه خوابن بیدار باشم با دل سیر بشینم پای نی نی وبلاگ اما اخرهفته ها از شب بیداریها و درس خوندنا حسابی خسته میشم دیگه اخر هفته کشش ندارم واقعا
علی
29 فروردین 92 16:11
سلام آقا امیرعباس کوچولو آپم منتظر حضور گرمت هستم یاحق
شهرزاد
29 فروردین 92 23:53
سلام الی خوبی؟کلی دلم برای تو و نی نی تنگ شده.لباسه عیدشو نیگا خداااااااااااااا


salam azizam manam delam barat tang shode